نایب رییس شورای شهر رشت ضمن عذرخواهی از شهروندان رشت بابت اختلال در عبورومرور شهری، گفت: از سازمان‌های دخیل در خدمات شهری درخواست دارم که تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به وجود آمده بکار بگیرند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مجید عزیزی ضمن عذرخواهی از شهروندان رشت بابت اختلال در عبورومرور شهری، اظهار کرد: از سازمان‌های دخیل در خدمات شهری درخواست دارم که تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به وجود آمده به کار بگیرند.

نایب رییس شورای شهر رشت گفت: متاسفانه شاهد آب‌گرفتگی شدید معابر اصلی و فرعی در سطح شهر بوده‌ایم که عبورومرور شهروندان را با اختلال مواجه کرده بود.

عزیزی با اشاره به بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر رشت، افزود: متاسفانه با تغییر در شرایط جوی، وضعیت عمومی شهر خیلی سریع بحرانی می‌شود، مدیریت شهری علی‌رغم اقدامات خوب صورت گرفته طی سال‌های گذشته همچنان نتوانسته حداقل‌ها و استانداردهای اولیه زندگی شهری را برای شهروندان رشتی به ثمر برساند.

وی ضمن نگرانی از وضعیت فعلی شهر رشت، خاطرنشان کرد: مدیران شهرداری و همه دستگاه‌های ذی‌ربط جهت تسهیل عبور و مرور و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی پایه کار باشند تا بیش از این شرمنده شهروندان نباشیم.

عزیزی با تاکید بر اینکه مجموعه شورای شهر رشت در ابتدای کار خود با این وضعیت تاسف بار مدیریتی شهر مواجهه شده است، گفت: یکی از اولویت‌های شورای ششم رسیدگی به معضل دفع آب‌های سطحی در شهر به صورت اصولی خواهد بود.

نائب رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: از پرسنل خدوم و زحمت‌کش مجموعه خدمات شهری که از دیشب تلاش وافری را جهت تسهیل در رفت و آمد شهروندان داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.