فرهام زاهد با بیان اینکه از شورای تامین، استاندار و نماینده تام الاختیار وزیر درخواست می‌کنم که خواسته ما را به گوش مسئولین برسانند. اگر نمی‌خواهند قرنطینه کنند ورودی‌های استان را مسدود کنند، گفت:صرف اینکه ۲ تخت خالی شود و بگوییم آمار نزولی بوده، اشتباه است. باور کنید در هفته نخست عید بازهم آمار بالا خواهد رفت.
به گزارش ندای گیلان،فرهام زاهد نایب رئیس شورای شهر رشت در یکصد و سی و پنجمین جلسه فوق‌العاده شورا، گفت: از تمامی همکاران خود بابت سالی که گذشت و اخلاق تندی که بود و اگر کسی را ناراحت کرده ام پوزش می طلبم.
وی با ابراز امیدواری بابت حل مشکلات و معضلات موجود، اظهار داشت: از آتش‌نشانان عزیز شهر رشت، حوزه خدمات شهر، پاکبانان، سد معبر، رفت‌وروب و همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.
نایب رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه با پیشنهاد شهروندان و شهردار و اعضای شورا دریافتی‌های شهرداری با دوماه تاخیر همراه شد، گفت: زمانی که از دولت خواستیم تا دریافتی از مردم را در بخش‌های مختلف به تاخیر بیندازد، ابتدا خودمان اقدام به این امر کردیم. امروز خیلی‌ها از این اقدام رضایت دارند اما اگر ما نتوانیم حقوق پرسنل خود را پرداخت کنیم، آنوقت همان افراد ازمان گلایه خواهند کرد.
زاهد همچنین اظهار داشت: از شورای تامین، استاندار و نماینده تام الاختیار وزیر درخواست می‌کنم که خواسته ما را به گوش مسئولین برسانند. اگر نمی‌خواهند قرنطینه کنند ورودی‌های استان را مسدود کنند. هرچقدر بخواهیم وسیله تهیه‌کرده و کادر درمان را تجهیز کنیم بازهم تا زمانی که ورودی و خروجی استان مسدود نشود، تا زمانی که بانک ها تعطیل نشود تا زمانی که بازار بسته نشود بیماری کنترل نخواهد شد. صرف اینکه ۲ تخت خالی شود و بگوییم آمار نزولی بوده، اشتباه است. باور کنید در هفته نخست عید بازهم آمار بالا خواهد رفت.
وی ادامه داد: هرکسی می‌خواهد گزارش بسازد من مشکلی ندارم. بنده واقعیت را می‌گویم تا تا قبل از عید باید به اطلاع همه مسئولین برسانیم که مردم نباید به گیلان بیایند. خواهش بنده از فرماندار و استاندار محترم این است که ورودی‌های استان بسته شود.