عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: بنده به ساماندهی اصولی و قانونی دستفروشان تاکید دارم.
به گزارش ندای گیلان،فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه مشکلاتی که در شهر رشت میبینیم مشکلات یک ماهه نیست و در واقع مشکلاتی هست که شهرداری رشت مدتها با این مسائل درگیر هست.
زاهد افزود: امیدوارم مدت زمانی که اعضای شورا به شهردار میدهند و همکاریی که سازمانها و ارگانهای استان با شهردار رشت خواهند داشت، ما عملکرد قابل قبولی از آقای حاج محمدی شاهد باشیم.
وی همچنین گفت: اجازه آن را نخواهیم داد که دست فروشان با پهن کردن بساط اقدام به انسداد معابر کنند، اظهار داشت: بنده با ایجاد اشتغال و البته ساماندهی دست فروشان موافق هستم اما معتقدم که بستن معابر عمومی توسط این افراد پذیرفتنی نیست.
زاهد افزود: سد معبر شهرداری رشت نیازمند پالایش است. وقتی دست فروشان رفتاری عادلانه و یکسان را از ماموران سد معبر مشاهده کنند، قطعاً به قانون تمکین خواهند کرد اما متاسفانه موضوعاتی چون پرداخت مبالغی به افراد دیده می شود که حتی دستفروشان حاضرند در این خصوص به صورت شفاف افراد و مبالغ پرداختی را معرفی کنند.
عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان با ادای احترام به تمامی دستفروشانی که برای کسب روزی حلال تلاش می کنند، تصریح کرد: بنده به ساماندهی اصولی و قانونی دستفروشان تاکید دارم.