کارکنان بانک مهر اقتصاد گیلان متشکل از مدیر کل ، مدیران و روسای 18 و کارشناسان شعبه این بانک در یک حرکات نمادین و با شعار ورزش ضامن سلامت انسان ، ارتقاع بهره وری و خدمت بیشتر مسیر 15کیلومتری منطقه گیلوند رود شهرک تاریخی ماسوله را پیاده روی کردند.

به گزارش ندای گیلان از فومن،کارکنان بانک مهر اقتصاد گیلان متشکل از  مدیر کل ، مدیران و روسای 18 و کارشناسان شعبه این بانک در یک حرکات نمادین و با شعار ورزش ضامن سلامت انسان ، ارتقاع بهره وری و خدمت بیشتر مسیر 15کیلومتری منطقه گیلوند رود شهرک تاریخی ماسوله را پیاده روی کردند.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان درطی این مسیر  گفت : یکی از راههای بهر وری  و بازدهی بیشتر درادارات افزایش روحیه کارکنان  است که  با آرامش بیشتر بتوانند خدمات بیشتری بهتری به مردم ارائه کنند.
فریدون حاجی زاده اظهار داشت : این اقدام برای اولین بار در بانک مهر اقتصاد انجام شده است و در صورت استقبال پرسنل ادامه می یابد.
کارشناس فرهنگی بانک مهر اقتصاد هم در طی این مسیر به خبر نگار ما گفت در دین مبین اسلام به وزش و تندرستی بسیار تاکید شده است.
وی افزود : انسان مسلمان، به جسم قوى و روحى قوى نيازمند است ، جسم قوى براى خدمت به دين و جامعه انسانى و اسلامى و روح قوى براى غلبه بر شيطان و هواى نفسانى و اطاعت از فرامين الهى می باشد
حجت اسلام رفیع پور اظهار داشت پیامبر اسلام  همواره به امت خویش به آموزش  ورزش سوارکاری ، تیر اندازی و شنا بسیار تاکید کرد اندکه این نشاندهنده اهمیت ورزش در اسلام است .
وی سلامتى را ميوه ورزش دانست و خاطر نشان ساخت در اهميت سلامتى، از پيامبر اكرم (ص )نقل شده: هر كه تنش سالم است و در جماعت خويش ايمن است  جهان طبق مراد اوست.