رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت، پایانه مسافربری گیلان را آبروی استان و شهر رشت دانست

به گزارش ندای گیلان،رضا رسولی در جلسه کمیسیون ترافیک شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: صدای پای عید می‌آید و باید خود را برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده کنیم.

رئیس کمیسیون ترافیک و حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت، پایانه  مسافربری گیلان را آبروی استان و شهر رشت دانست و بیان کرد: پایانه گیل باید از حداقل استانداردهای لازم برای ارائه خدمات برخوردار باشد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان نیز در این جلسه ابراز داشت: 114 شرکت و موسسه حمل نقل در استان گیلان فعال است.

مرادی از حضور بیش از 4 هزار راننده و 3 هزار وسیله نقلیه شامل اتوبوس, مینی بوس و سواری خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 6 میلیون مسافر و نوروز گذشته بیش از 342 هزار مسافر از پایانه‌های گیلان جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه نیمی از مسافران از طریق پایانه‌های رشت جابه‌جا می‌شوند افزود: از اول اسفند ماه پیش فروش اینترنتی بلیط آغاز شده و از امروز نیز فروش هم‌زمان بلیط به‌صورت اینترنتی و حضوری آغاز شده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، شعار نوروز امسال سازمان راهداری را “نوروز متفاوت” عنوان کرد و گفت: سال گذشته گیلان چهارمین استان پرتردد کشور بود و امیدواریم امسال خدمات متفاوتی را به مسافران ارائه دهیم.

مرادی از تشکیل ستاد نوروزی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان خبر داد و افزود: هماهنگی لازم با اصناف انجام شده و از 25 اسفند تا 15 فروردین خدمات متفاوتی را به مسافران ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: آسفالت پایانه‌های رشت و چاله‌های آن را تا قبل از تعطیلات نوروز رفع کرده و جداول شکسته را اصلاح و رنگ آمیزی می‌کنیم.

آرش امیرلو تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با انجام نظارت‌های لازم، ورود و خروج مسافران، تنها در داخل پایانه‌ها انجام شود و در خارج از پایانه ورود و خروجی صورت نگیرد.

end/tasnim