عضو شورای شهر لاهیجان به نارضایتی شهروندان از پارک نامتعارف خودروها دراطراف میدان دانشگاه آزاد اشاره و گفت: دانشگاه آزاد برای مشکل ترافیک میدان دانشگاه تدبیری بیاندیشد.

به گزارش ندای گیلان،آرمان پوریاسری درچهل و دومین جلسه شوراي اسلامي شهر لاهيجان ، اظهار داشت :  اینجانب با توجه به استعداد های موجود در شهرستان لاهیجان و استان گیلان بر این باورم که با همت مهندسین لاهیجانی و گیلانی می توان در مسیر توسعه با روش های مهندسی و معماری اسلامی- ایرانی گام های بزرگی را برداشت.

عضو شورای شهر لاهیجان ضمن قدردانی از شهردار لاهیجان به جهت پرداخت حقوق و اضافه کار پرسنل شهرداری ، خواستار تمهیدات لازم در جهت پرداخت باقیمانده مطالبات این عزیزان شدند .

وی همچنین به در پیش بودن ایام نوروز و روزهای پایانی سال اشاره و خواستار رنگ آمیزی جداول ، لکه گیری و روکش آسفالت معابر سطح شهر و همچنین مقدمات لازم برای آماده سازی اماکن توریستی تفریحی ویژه ایام نوروز شد .
آرمان پوریاسری کسب مقام لیگ قایقرانی بانوان در دور برگشت مسابقات کشوری و همچنین دریافت کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به تیم قایقرانی بانوان لاهیجان تبریک گفتن .

وی در ادامه به نارضایتی شهروندان از پارک نامتعارف خودروها دراطراف میدان دانشگاه آزاد اشاره و گفت: دانشگاه آزاد برای مشکل ترافیک میدان دانشگاه تدبیری بیاندیشد و با عنایت به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان زمینی را در آن منطقه به پارکینگ اختصاص داده است ، هماهنگی های لازم با مدیریت محترم راهور انجام گیرد تا پارک خودروها در اطراف میدان و بلوار دانشگاه ساماندهی شود .