عضو شورای شهر لاهیجان خواستار جایگزین نمودن درختان کهنسال و خطرآفرین با درختان بومی از جمله درختان پرتقال و نارنج و درختانی که برگ ریزان کمتر و ریشه های عمیق تری دارند شد.

به گزارش ندای گیلان،رضا نصرتی در  جلسه شورای شهرلاهیجان ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، با قدردانی از زحمات پرسنل پرتلاش عمرانی و اجرایی در اجرای پروژه سنگ فرش ورودی شهر (میدان ابریشم )، به پروژه سنگ فرش خیابان حد فاصل میدان وحدت به میدان انقلاب و شکایت شهروندان از طولانی شدن این پروژه اشاره و اظهار داشت : با توجه به اینکه این پروژه مستقیماً زیرنظر شهرداری اجرا نمی شود ولی چنانچه امکان تسریع در اجرای آن وجود دارد به نحو مقتضی پیگیری تا مشکلات شهروندان به ویژه کسبه طول مسیر مرتفع شود.

رضا نصرتی با اشاره به اینکه شهر لاهیجان بعنوان شهر شب های روشن مطرح می باشد ، خواستار همکاری بیشتر مسئولین اداره برق با شهرداری بمنظور رفع مشکلات خاموشی چراغ های معابر سطح شهر شد..

وی با قدردانی از زحمات شهردار لاهیجان و آقای تمیزکار به جهت بازدید دبیرکل یونسکو از لاهیجان ، افزود : این قبیل اقدامات فرهنگی قطعاً در آینده ، آورده و عایدات خوبی برای شهر لاهیجان خواهد داشت .

وی به شکستگی های متعدد لوله های انتقال آب در سطح شهر به ویژه در خیابان کاشف مقابل مدرسه عبدالرزاق اشاره و گفت: علیرغم بارها مرمت آسفالت این محل ، متأسفانه عدم اجرای اصولی مرمت لوله انتقال آب باعث تخریب چندین باره آسفالت می شود.

رضا نصرتی وزش باد شدید اخیر را هشداری جدی عنوان و ضمن قدردانی از اقداماتی که در جهت شناسایی قطع درختان خطرآفرین در سطح شهر انجام شده ، خواستار جایگزین شدن درختان کهنسال و خطرآفرین با درختان بومی از جمله درختان پرتقال و نارنج و درختانی که برگ ریزان کمتر و ریشه های عمیق تری دارند ، شد.