شهردار لاهیجان گفت:با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، آغاز چند پروژه در کوتاهترین فرصت برای شهر زیبای لاهیجان را نوید می دهم.

به گزارش ندای گیلان،مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در این مراسم تجلیل از کارگران شهرداری این شهر ضمن تبریک روز شورا گفت: با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، آغاز چند پروژه در کوتاهترین فرصت برای شهر زیبای لاهیجان را نوید می دهم.
وی افزود: لاهیجان همیشه میزبان اولین ها بوده است و هرسال جشنواره های متعددی در شهر برگزار می شودکه نشان از حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همت همه همکاران و عزیزانم در مجموعه شهرداری دارد.
شهردار لاهیجان گفت: اکنون زمان همدلی و همراهی و استفاده از خردجمعی است تا بتوانیم برای مردم شهر زیبای لاهیجان که شایسته بهترینها هستند، بهترین ها را فراهم کنیم و هیچ اتفاقی بدون مشارکت مردم شریف لاهیجان وحمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر صورت نخواهد گرفت.
وی با تقدیر از زحمات کارگران در بخش های مختلف و به خصوص کارگران پرتلاش شهرداری گفت: کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند که با زحمت خود نان حلال کسب می کنند و در خدمت پیشرفت و آبادانی کشور خود هستند.