سخنگوی شورای شهر لاهیجان می گوید شورای اسلامی شهر لاهیجان با هرگونه توهین و افترا در فضا ی مجازی و غیره برخورد قانونی خواهد داشت .

به گزارش ندای گیلان،جواد نجار تمیزکار در جلسه شورای شهر لاهیجان ضمن عرض تسلیت شهادت نیروهای سپاه پاسداران در حادثه تروریستی اخیر ، به بیانات راهبردی رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خواستار نگاه ویژه شورا و شهرداری به فرمایشات ایشان و بررسی این موضوع توسط کارشناسان شهرداری و تبیین مواردی که در راستای امور شهرداری است ، شدند .

سخنگوی شورای شهر لاهیجان از پیگیری پلیس فتا و فرماندهی نیروی انتظامی و ریاست دادگستری در رابطه با افترا و توهین هایی که در فضای مجازی علیه اعضای شورا و شهردار لاهیجان صورت گرفت، تشکر و قدردانی و افزودند : شورای اسلامی شهر لاهیجان همچون گذشته پذیرای نقد سازنده بوده و همه شهروندان می توانند از عملکرد شورا نقد کنند ولی جایگاه شورا برخاسته از تصمیم جمعی مردم است و نباید به آن توهین و تهمت ناروا زده شود .

وی در همین راستا اظهار داشت : شورای اسلامی شهر لاهیجان با هرگونه توهین و افترا در فضا ی مجازی و غیره برخورد قانونی خواهد داشت .

جواد نجار تمیزکار با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ضمن تشکر از شهردار لاهیجان به جهت پرداخت عیدی و حقوق کارکنان ، خواستار تمهیدات لازم جهت پرداخت باقیمانده مطالبات پرسنل زحمتکش شهرداری شدند.
وی افزود: با توجه به همدلی موجود بین اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار لاهیجان و پرسنل شهرداری، انتظار می رود شهروندان با مشارکت و همکاری موثر در پرداخت عوارض شهر، شهرداری را یاری نمایند.
جواد نجار تمیزکار از شهردار لاهیجان خواستند بمنظور برنامه ریزی لازم جهت پرداخت معوقات پرسنلی و دیون دیگر ، از مکاتبات مساعدتی غیر ضروری خودداری تا انشاا… در ایام نوروز شرمنده پرسنل شهرداری و خانواده های محترمشان نگردیم .

وی همچنین خواستار تسریع در ارسال بودجه سال 1398 شهرداری لاهیجان به جهت بررسی آن درفرصت کافی به شورا شد.
تمیزکار با قدردانی از مهندس آگشته شهردار سابق واعضای دور چهارم در پیگیری حقوقی پرونده جزیره استخر لاهیجان از تلاش های مجدانه مهندس کاظمی شهردار لاهیجان و زحمات همه کارکنان دوایر مختلف شهرداری خصوصاً واحد حقوقی و وکیل پرونده که باعث شدند حق قانونی مردم به شهروندان برگردانده شود تشکر و قدردانی نمودند و خواستار تداوم پیگیری حقوقی این پرونده جهت خرید باقیمانده سهم آن شدند و افزودند : بی شک موضوع جزیره یکی از بزرگترین دستاوردهای شورا و شهرداری در دوره پنجم شورا می باشد و نباید برخی مسائل حاشیه ای در فضای مجازی ، حلاوت و شیرینی این کار را از بین ببرد .
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر لاهیجان طی سخنانی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد فرهنگی اقتصادی روز لاهیجان که در تهران برگزار شده بود، اظهار داشت : با توجه به اینکه شهرلاهیجان از پیشینه فرهنگی و قدمت تاریخی برخوردار است و با عنایت دکتر سالاری استاندار گیلان طرح شب های روشن برای شهر لاهیجان تصویب شده و پتانسیل های موجود ، لاهیجان می تواند خاستگاه جشنواره های مختلف باشد و از این رو یک روز در تقویم مناسبتهای دایمی شهر لاهیجان مشخص و جشنواره روز لاهیجان برگزار چرا که این رویداد فرهنگی می تواند فرصت های ویژه ای برای معرفی لاهیجان در حوزه های مختلف فراهم نماید .