مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود بیش از ۳۰۴ هزار خودرو در ۴ روز گذشته به این استان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد ورودی گیلان در ۴ روز گذشته اظهار کرد: بیش از ۳۰۴ هزار خودرو در ۴ روز گذشته از مبادی ورودی استان وارد گیلان شدند که نسبت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از خروج ۲۳۷ هزار ۹۱۸ خودرو در این استان خبر داد و افزود: این آمار برای نسبت به مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

نیک فهم با بیان اینکه بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین- رشت با ورود ۱۴۷ هزار ۵۷۱ خودرو به استان بوده است، گفت: محور رامسر – چابکسر با ورود ۹۲ هزار ۳۷۵ خودرو بیشترین ورود وسایل نقلیه را داشته است.

مدیرکل راهداری گیلان با اشاره به اینکه بیشترین میزان خروجی از محور چابکسر – رامسر با تردد ۸۶ هزار و ۱۳۱ وسیله نقلیه بوده است، ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۱۸ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

نیک فهم اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان غیر از محورهای ورودی و خروجی مربوط به جاده امام زاده هاشم – رشت با متوسط تردد روزانه ۵۳ هزار و ۸۰۷ خودرو می‌باشد.