مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از تداوم انسداد زندانه در محور پونل - خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی خبر داد و گفت: بارش برف در مسیر سیاهکل - دیلمان به ۱۵۰ سانتیمتر می‌رسد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،غلامعلی نیک فهم در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: بر اساس داده‌های آماری بارش شدید برف در ️ محور سیاهکل- دیلمان با حداکثر ارتفاع ۱۵۰ سانتیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش برف در محور بلوردکان – خصیب دشت نیز به ۱۴۰ سانتیمتر رسیده است، افزود: بارش خفیف برف در برخی محورهای مواصلاتی شهرستان‌های رشت، آستانه و سیاهکل ادامه دارد.

نیک فهم با اشاره به اینکه بارش برف در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان متوقف شده است، ادامه داد: ارتفاع برف در گردنه الماس محور اسالم-خلخال ۶۰ سانتیمتر اعلام شده و بارش نیز در این منطقه مرزی نیز متوقف شده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در زندانه محور پونل-خلخال ۶۰ سانتیمتر اعلام شده و به دلیل نبود ایمنی کافی انسداد این مسیر همچنان تداوم دارد، گفت: بارش برف در گردنه کوهین در محور رشت-قزوین نیز متوقف شده اما این جاده یخبندان گزارش شده است.

نیک فهم با اشاره به اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان جریان دارد، ادامه داد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری گیلان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.