فرماندار ماسال با تاکید بر برپایی مراسمات و برنامه های مدون برای ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: تمامی مدیران با آمادگی لازم، بر برنامه‌ریزی و فعال کردن کمیته‌های ۲۲گانه اهتمام داشته باشند.

به گزارش ندای گیلان،وحید پورحضرت اظهار کرد: با توجه به اپیدمی کرونا در کشور امسال حال و هوای ایام الله دهه فجر شکل و شمایل دیگری خواهد داشت.فرماندار ماسال افزود: ادارات با استفاده از ظرفیت های موجود و بهره گیری از راهکارهای قانونی نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ایام اهتمام ویژه باید داشته باشند.

وی نقش مردم را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر دانست و گفت: هیچ انقلابی در هیچ نقطه از دنیا بدون حضور مردمان آن کشور نمی‌تواند اتفاق بیفتد و تداوم و استمرار هر انقلابی وابسته به حضور مردمی در صحنه‌های مختلف است.

پورحضرت تصریح کرد: این حضور از ۴۲ سال عمری که از انقلاب می‌گذرد به عینه ثابت و مشاهده شده و مردم ایران هم با توکل برخدا، جانفشانی‌ها، شهادت در راه اسلام و انقلاب و حضور پررنگ و مکرر در حماسه‌ها ، وفاداری خود را به این انقلاب نشان دادند.

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که انقلاب اسلامی متفاوت و دارای اهمیت و عظمت  بود این است که مردمی بدون سلاح و امکاناتی آمدند و با ایمان و اعتقاد این انقلاب را به مرحله پیروزی رساندند و به عمر طولانی این رژیم که از طرف قدرتمندترین کشورها حمایت می‌شد خاتمه دادند.

وی اظهار کرد: آن چیزی که موجب پیروزی در این فرآیند شد نقش موثر مردم و استمرار و تکرار این حرکت بزرگ بود، گر چه مردمی بودن تمام انقلابها در جهان ثابت شده، اما حضور مردم کشور عزیز ما برجسته بوده که با مشارکتها و خواسته‌های خودشان خواستار سرنگونی رژیم طاغوت شدند و این امر با رهبری امام راحل صورت گرفت.

پورحضرت افزود: امام خمینی(ره) به عنوان یک نظریه پرداز نهضت اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی توانست نقش رهبری را به بهترین وجه ممکن در ایران و جهان ایفا کند که پیروزی ایران اسلامی نتیجه خیزش مردم بود و این موضوعات در طول پیروزی انقلاب و استمرار بعد از پیروزی مشهود بوده است.

فرماندار ماسال با تاکید بر برپایی مراسمات و برنامه های مدون برای ایام الله دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: تمامی مدیران با آمادگی لازم، بر برنامه‌ریزی و فعال کردن کمیته‌های ۲۲گانه اهتمام داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید فرصت را مغتنم شمرد و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این فرصت به وجود آمده اشاعه داد.

پورحضرت با ابراز گله‌مندی از دستگاههای اجرایی که در ایام الله دهه فجر پروژه‌های قابل افتتاحی ندارند افزود: این ادارات نسبت به اعلام پروژه‌های ناتمام و تکراری پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی متناسب با وضعیت کرونایی تدوین خواهد شد و شهرداران و بخشداران نسبت به فضاسازی محیطی در حوزه مدیریت شهری و روستایی خود در ایام الله اقدامات درخور و متفاوتی را داشته باشند.

شبستان