فرماندار ماسال با بیان اینکه حضور پرشور و آگاهانه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب استحکام پایه‌های نظام اسلامی ایران می‌شود خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات بزرگترین دستاورد برای مردم است زیرا آنان سرنوشت خود و کشورشان را تعیین می‌کنند

به گزارش ندای گیلان؛وحید پورحضرت در خصوص حضور مردم ماسال در انتخابات اظهار داشت: تجلی حضور و مشارکت مردم در تمامی مناسبت‌ها و وقایعی که اخیرا کشورمان با آن مواجه بود نشان‌دهنده پایبندی به اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی بر مبنای مردم‌سالاری است افزود: در طول ۴۱ سال اخیر دشمنان جمهوری انقلاب اسلامی به‌ویژه غرب و آمریکای جنایت‌کار هیچ موقع آرام نگرفته و به انحاء مختلف درصدد ایجاد یاس و نامیدی دراقشار مختلف جامعه بوده‌اند.

وی گفت: هوشیاری و ولایتمداری مردم عزیز ایران اسلامی با مشارکت در تمامی مناسبت‌ها و پایبندی به آرمان‌های نظام و انقلاب، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی ایران بوده است.

پورحضرت تصریح کرد: مشارکت مردم در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و تصمیم‌گیری‌های مهم و سرنوشت‌ساز بسیار حائز اهمیت بوده و خواهد بود و این حضورها سبب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه حضور پرشور و آگاهانه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب استحکام پایه‌های نظام اسلامی ایران می‌شود خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات بزرگترین دستاورد برای مردم است زیرا آنان سرنوشت خود و کشورشان را تعیین می‌کنند.

وی اظهار کرد: اینجانب به نوبه خود از خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، بانوان، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان، احزاب و تشکل‌ها، نخبگان، اصناف و بازاریان، کشاورزان، اصحاب رسانه، جوانان برومند به ویژه رأی اولی‌ها و آحاد مردم شهرستان ماسال دعوت می‌کنم تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از ایران اسلامی اعلام دارند و اقتدار و عظمت کشور عزیزمان را به رخ جهانیان بکشند.

شبستان