کانون پرورش فکری همزمان با ماه مبارک رمضان فراخوان مسابقه بهار مناجات را منتشر کرد.

به گزارش ندای گیلان،اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از انتشار فراخوان مسابقه “بهار مناجات” همزمان با ماه مبارک رمضان با مشارکت ستاد اقامه نماز این استان خبر داد.

او افزود: این فراخوان با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، مأنوس‌سازی هرچه بیشتر آنان با آموزه‌های مذهبی و آگاهی افزون‌تر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی منتشر شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان اظهار داشت: همزمانی انتشار این فراخوان با “ماه‌ رویش‌جان‌ها” نیز بهانه‌ای برای تعمیق باور‌های دینی مخاطبان و بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور در جهت تربیت کودکان و نوجوانان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

ضیایی ادامه داد: آیه‌های زندگی (قرائت، ترتیل، یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی‌خوب، روزه و نماز)، آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود رمضان ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع)، معرفی خلاقانه یک کتاب دینی و معرفی شخصیت امام علی (ع) نیز از محور‌های فراخوان “بهار مناجات” محسوب می‌شود.

او یادآور شد: کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای، تا ۶ خرداد ماه، از طریق از طریق پیام رسان گپ یا واتس‌آپ، به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌ کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان (نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و تماس)، قرار دادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر، از شرایط شرکت در مسابقه عنوان‌ شده است.

ضیایی تصریح کرد: خالقان آثار برتر نیز ۲۵ خرداد ماه امسال معرفی و با اهدای جایزه تجلیل خواهند شد.