نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی،گفت:کارگروه تشکیل شده چرایی عدم بازگشت پول به خزانه را مشخص و تعیین تکلیف می کند

به گزارش ندای گیلان؛غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درگفت وگویی، با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل از سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و امور دارایی و دیوان محاسبات برای بررسی اسناد و حساب های مربوط به صادرات نفت طی سال های 87 تا 91، گفت:هنوز در تفریغ بودجه گزارشاتی از عدم بازگشت پول نفت به خزانه طی سال های 87 تا 91 ارائه می شود، به همین منظور در تلفیق بودجه 96 تصمیم گرفته شد که با تشکیل کارگروهی اسناد نفتی طی این سال ها بررسی شود و مشخص شود که چرا این درآمدهای نفتی به خزانه واریز نشده است.

نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی،افزود:کارگروه تشکیل شده چرایی عدم بازگشت پول به خزانه را مشخص و تعیین تکلیف می کند و آنچه که در گزارش تفریغ بودجه محاسبات ذکر شده برخی از این سال ها بخشی از  پول نفت به خزانه بازنگشته است.

چرا تمام درآمدهای نفتی طی سال های 87 تا 91  به خزانه بازنگشته است؟

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد:موضوعاتی همانند اینکه چرا تمام درآمدهای نفتی طی این سال ها به خزانه بازنگشته،درآمدها کجا هزینه شده،رقم درآمدها چه میزان بوده و نفت درآن به چه مبلغی فروخته شده دراین گزارش تعیین تکلیف می شود.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: مقرر شده دیوان محاسبات گزارش را به مجلس تقدیم کرده و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس این گزارش را در صحن علنی قرائت کند.

خانه ملت