با حضور میرغضنفری فرماندار شهرستان رودبار ، سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان و اعضای شورای تامین سیستم مانیتورینگ تصویری فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار افتتاح شد

به گزارش ندای گیلان از رودبار،با حضور میرغضنفری فرماندار شهرستان رودبار ، سردار میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان و اعضای شورای تامین سیستم مانیتورینگ تصویری فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار افتتاح شد.

نماینده عالی دولت با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند “دو چیز که قدر آن نزد ما پوشیده و پنهان است، سلامتی و امنیت است ” اظهار داشت : این دو مولفه‌ از مقوله های بسیار مهم در جامعه اسلامی است.

میرغضنفری با تقدیر از زحمات پلیس ناجا استان و شهرستان، مجهز بودن پلیس به علم روز را از شاخصه های مهم برشمرد و خاطر نشان ساخت : امروز به واسطه به روز بودن و تلاش شبانه روزی و اقتدار نیروی انتظامی ضریب امنیت در سطح این شهرستان بالا رفته و جرم و جنایت کاهش یافته است.

وی در پایان دقت و هوشمندی پلیس را در کنار تکنولوژی موثر دانست و افزود : بی‌تردید پیشرفت علم و بهره گیری از آن می‌تواند در کاهش جرم نقشی اساسی ایفا کنند و هر چه امکانات ناجا به روز باشد میزان ارتکاب جرم در جامعه کاهش پیدا خواهد کرد  و فضا برای مجرمین ناامن خواهد شد .