جمالی گفت: عوارضی قبل از خدمت من در شهرستان جانمایی شده اما با تلاش‌های صورت گرفته این محل دریافت عوارضی کاهش‌یافته و به منتهی‌الیه شهرستان منتقل خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خبرنگاران را باهوش‌ترین و صادق‌ترین قشر توصیف کرد و اظهار کرد: خبرنگاران افراد دلسوز و متعهد هستند که قانون را می‌شناسند و احترام متقابل را بردند و این جای خوشحالی دارد.

منوچهر جمالی با اشاره به پیگیری‌های خود در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از ۳۸ سال برای بیماران خاص قانون نوشتیم و اکنون این بیماران برای حمایت دارای قانون هستند.

وی طی کردن مسیر توسعه را محور عملکرد نمایندگان دانست و گفت: نمایندگان برای خدمت به مردم در تعامل با یکدیگر هستند و یقیناً با همگرایی و هم‌افزایی اثر مار نمایندگان بیشتر می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خصوص شاخص‌های معنی‌دار محورهای توسعه شهرستان خاطرنشان کرد: ضریب برخورداری آسفالت، گاز روستایی و آب در شهرستان به‌صورت قابل‌توجه افزایش‌یافته است.

جمالی با اشاره به آزادراه رشت قزوین و محل دریافت عوارضی تصریح کرد: این عوارضی قبل از خدمت من در شهرستان جانمایی شده اما با تلاش‌های صورت گرفته این محل دریافت عوارضی کاهش‌یافته و به منتهی‌الیه شهرستان منتقل خواهد شد.