فرماندار لاهیجان گفت:باید از برگزاری جلسات بدون خروجی در ادارات جلوگیری شود ، در ساعت های اداری موظف به ارائه خدمت و حل امور مردم هستیم و جلسات نیز درخارج ازوقت اداری انجام گیرد .

به گزارش ندای گیلان،فرماندار شهرستان لاهیجان در جلسه شورای اداری با تقدیر از بسیجیان و تلاش های نیروی های امنیتی و انتظامی در کنترل حوادث اخیر گفت: اکنون با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان نظام و تاثیر اقتصاد بر همه امور و ارکان نظام که در آموزه های دینی ما نیز به آن اشاره شده اظهار داشت : شرافت ،آزادگی و حریت هزینه دارد و به تعبیر بنده و بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری باید در جهت پیشرفت و ترمیم مشکلات همت و تلاش بیشتری از طرف مسئولان انجام شود .
وی در ادامه ابراز داشت همراهی همه ارکان نظام برای برون رفت از اوضاع جاری لازم و ضروریست . نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : اگر ما امروز مسئول هستیم مرهون پشتوانه مردمی است و باید تمام تلاش و توان را برای حل مشکلات به کار ببندیم که به فرموده امام راحل (ره) مردم ولی نعمتان ماهستند .
اسماعیل میر غضنفری در ادامه گفت :مسئولان باید دغدغه مردم در خصوص گرانی ها را جدی بگیرند و دستگاههای ذیربط باید مدیریت بازار و عدم افزایش قیمت ها در دستور کار خود قرار دهند .
وی در ادامه چنین بیان کرد: لاهیجان به عنوان مرکز پایلوت شهر هوشمند در استان از طرف استانداری مشخص گردیده که باید در این زمینه برنامه ریزی و کار شود . روابط عمومی های ادارات نیز ملزم به ارائه عملکردهای خود به مردم می باشند و باید از برگزاری جلسات بدون خروجی در ادارات جلوگیری شود ، در ساعت های اداری موظف به ارائه خدمت و حل امور مردم هستید و جلسات نیز درخارج ازوقت اداری انجام گیرد .
وی در ادامه در مورد جلوگیری ازتغییر کاربری اراضی کشاورزی ابراز داشت : ما از دادستان محترم می خواهیم، اگر دستگاههای متولی در این زمینه کوچکترین تخلفی مرتکب شد ، مورد تعقیب و اعمال قانون قرار گیرند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان لاهیجان اذعان داشت : با توجه به در پیش بودن انتخابات همه دستگاههای اجرایی موظفند با تمامی امکانات در اختیار ستاد انتخابات بوده و اهتمام جدی در این مسیر داشته باشند و امکانات دولتی را در اختیار هیچ کاندیدایی قرار ندهند و هیچ مسئول و دستگاه اجرایی حق شرکت در برنامه انتخاباتی کاندیداها را ندارد واگر کوچکترین تخلفی در این زمینه از هر دستگاه اجرایی صورت گیرد به اشد مجازات خواهد رسید.
فرماندار شهرستان لاهیجان در پایان گفت : بودجه سال جاری شهرستان از طرف کمیته برنامه ریزی مبلغ 331974000000 ریال می باشد که برای 337 پروژه از 40 دستگاه اجرایی مصوب گردیده و دستگاههای متولی در جهت تخصیص آن باید تلاش نمایند .