دولت تدبیر و امید با حمایت‌های مقام معظم رهبری در مسیری حرکت می‌کند که مطالبات مردم در فضای آرامش یکی پس از دیگری احقاق و توسعه همه‌جانبه کشور حاصل می‌شود

به گزارش ندای گیلان، محمد احمدی‌پور بعد از ظهر  امروز در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه معاون عمرانی فرماندار این شهرستان با اشاره به جمع‌بندی تیم مذاکره‌کننده کشورمان با 1+5 اظهار کرد: پرونده هسته‌ای ایران با چانه‌زنی‌های سیاسی نمایندگان دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با یک رویکرد برد- برد به نتایج ارزشمندی دست یافت.
وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها علیه ملت ایران لغو خواهد شد، افزود: دولت تدبیر و امید با حمایت‌های مقام معظم رهبری در مسیری حرکت می‌کند که مطالبات مردم در فضای آرامش یکی پس از دیگری احقاق و توسعه همه‌جانبه کشور حاصل می‌شود.
معاون سیاسی‌-امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه تمام مشکلات ما با تصمیم‌گیری‌های مرکز استان و کشور برطرف نمی‌شود، تصریح کرد: با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی مدیران محلی و منطقه‌ای با بهره‌گیری از امکانات و داشته‌های خود تصمیم‌ساز باشند.
وی گفت: مدیر هر بخشی می‌تواند با حمایت‌های نماینده، امام جمعه و فرماندار شهرستان با تدبیر عمل کند و پاسخگوی مشکلات مردم باشد و باید تلاش کنیم با استفاده از توانمندی‌های محلی زمینه‌های رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کنیم.
احمدی‌پور توجه به بخش گردشگری به‌ویژه گردشگری دریایی در شرق گیلان را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: برای جمعیتی بالغ بر 25 میلیون مسافر تابستانی در گیلان می‌شوند باید برنامه‌ریزی و زمینه امکانات مناسب را فراهم کرد.
وی با اشاره به انتخابات آینده، تصریح کرد: تمام مدیران و مسئولان توجه داشته باشند تا با حرکت در مدار قانون سرمایه‌های اجتماعی و امنیت ملی را تقویت و با کمترین آسیب‌ها برای رسیدن به توسعه گام برداریم.

در پایان مراسم مذکور «فرامرز مصطفوی» که پیش از این بخشدار مرکزی آستانه‌اشرفیه بود به عنوان معاون عمرانی فرماندار لنگرود معرفی و از تلاش «سعید ابراهیم‌پور» معاون عمرانی پیشین این معاونت قدردانی شد./فارس