وجود نمایندگانی مانند لاهوتی نه تنها به نفع لنگرود، بلکه به نفع مردم کل استان گیلان است چرا که استانی موفق تر است که مجمع نمایندگان قوی داشته باشد.

به گزارش ندای گیلان از لنگرود، پس از اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان و تایید صلاحیت مهرداد لاهوتی، موجی از حمایت های مردمی در این شهرستان و سایر شهرستان ها و استان نسبت به وی راه افتاده است.
در دوره گذشته که لاهوتی با تعداد آرای ناچیزی نسبت به رقیب خود نتوانست نماینده لنگرود گردد، اما ارتباط خود را با لیدرها و طرفداران و مردم لنگرود قطع نکرده و به نوعی به خواست و نظر اکثریت مردم این شهرستان احترام گذاشت که همین امر موجب افزایش محبوبیت لاهوتی درشهرستان لنگرود گردید.
البته خدمات عمرانی و زیرساختی را که لاهوتی در سطح شهرستان لنگرود عملیاتی نموده است باید از وی بعنوان سردار سازندگی این شهرستان نام برد، چرا که پروژه های عمرانی مانند کنار گذر و ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شهر کوچک کومله و سایر خدمات وی از جمله اقدامات ماندگار لاهوتی است که حمایت همیشگی و موثر وی از کشاورزان برنج کار و چای کار از تریبون مجلس در خاطر کل گیلانیان مانده است.
تریبون لنگرود در مجلس در زمان مهندس لاهوتی همیشه به نفع مردم گیلان و ایران باز بوده و با مشارکت فعال در تصویب طرح ها و موضوعات مختلف قانون گذاری، نام خود را بعنوان یک نماینده فعال و اثرگذار در اذهان عمومی ثبت کرده است.

وجود نمایندگانی مانند لاهوتی نه تنها به نفع لنگرود، بلکه به نفع مردم کل استان گیلان است چرا که استانی موفق تر است که مجمع نمایندگان قوی داشته باشد و نمایندگان آن استان بتوانند بصورت جمعی مطالبات بر زمین مانده و عمومی کل استان را پیگیری کرده و به نتیجه برسانند.
مردم گیلان امید دارند افرادی مانند لاهوتی توسط مردم فهیم لنگرود انتخاب شوند تا زبان گویای کل مردم استان باشند، چرا که برخی نمایندگان نه تنها متعلق به حوزه انتخابیه خود نیستند، بلکه یک چهره استانی و ملی دارند.