عده ای با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی تلاش می کنند جو را متشنج نموده و نتیجه دلخواه خود را از این بازی های سیاسی حاصل نمایند.

به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش اباتری داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه صومعه سرا با قرار گرفتن غیر اصولگرا بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

عده ای با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و انتساب اینجانب به گروهها و جریانات غیر ارزشی و اصلاح طلبی تلاش می کنند جو را متشنج نموده و نتیجه دلخواه خود را از این بازی های سیاسی حاصل نمایند.

به تمامی نیروهای ارزشی و ولایی اعلام میدارم که بنده خودرا پای بند به اصول و مبانی انقلابی،ارزشی دانسته و انشاء الله در قول و عمل این پای بندی را اثبات خواهم نمود و ازهمه ی ساز و کارهای اصولگرایی حمایت خود را اعلام و رجاءواثق دارم با بهره گیری از توان و تجربه و دانش نیروهای مومن و انقلابی بویژه جوانان اصولگرا و ارزشی و تمرکز آنها برتمامی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استان و شهرستان فائق خواهیم آمدو دو شادوش هم جهت اعتلای شهر صنوبر،ابریشم و صنعت تلاش خواهیم نمود.

براین باورم که همه ما از یک خانواده ایم و می کوشیم تا براستحکام و وحدت خود بیفزاییم و در تمامی مراحل گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی باشم.

سید کاظم دلخوش اباتر

احرار گیل