فرمانده انتظامی گیلان،پيشرفت فردا را وابسته به تلاش دانشجويان امروز دانست و تاكيد كرد: دانشجو نبايد به مسايل مختلف جامعه بي تفاوت باشد.

به گزارش ندای گیلان،سردار “محمدرضا ميرحيدري” فرمانده انتظامي استان گيلان در گفت و گویی  ضمن تبريك روز دانشجو، گفت:دانشگاه به عنوان عالي ترين جايگاه تبلور دانش و انديشه و مناسب ترين پديدآورنده خلاقيت وابتکارهاست .وي پيشرفت فردا را وابسته به تلاش دانشجويان امروز دانست و تاكيد كرد: دانشجو نبايد به مسايل مختلف جامعه بي تفاوت باشد.

ميرحيدري با اشاره به اينكه يقيناً محيط دانشگاه ، محيط بالندگي شخصيت، جوشيدن استعداد ، نوگرايي ونوآوري است افزود: بايد ايده هاي پويا و خلاق جوانان تلاشگر و مستعد و متعهد ايران اسلامي،جامعه رابسوي پيشرفت وموفقيت سوق مي دهد.

سردار محمد رضا ميرحيدري با تصريح براينكه دانشجويان ايران از با بصيرت ترين دانشجويان دنيا هستند، متذكرشد: اتخاذ مواضع سريع و صريح بيشتر تشكل هاي دانشجويي در اتفاق هاي گذشته، نشانگر بصيرت اين طبقه از اجتماع است.

اين مقام ارشد انتظامي با يادآوري اينكه دانشجو دركنار كسب علم، به كسب آگاهي سياسي و فرهنگي نيز بايد توجه داشته باشد، گفت: دانشجويان مي توانند در افزايش سطح آگاهي مردم تاثير گذار باشند.

ميرحيدري با بيان اينكه توسعه علمي رمزبقاء و راهبرد اصلي حفظ سرمايه هاي مادي ومعنوي درجهان امروز است، بيان داشت: براي دستيابي به جايگاهي شايسته در عرصه هاي مختلف بايد در توليد علم طليعه دار شد كه در اين راه همت بلند و استعداد سرشار جوانان ايراني به ويژه جوانان دانشگاهي بزرگترين سرمايه را براي رشد متوازن وتوسعه پايدارکشور فراهم ساخته است.

فرمانده انتظامي استان گيلان در پايان فرارسيدن روزدانشجو را به دانشجويان و دانشگاهيان تبريک گفته و اظهار اميدواري كرد كه در سال “اقتصاد مقاومتي؛اقدام و عمل ” با تعامل دوسويه و هدفمند و همکاري بيشتر و اثربخش و هم انديشي و همفکري متقابل در توسعه علمي و پژوهشي کشور، امنيت پايدار بيشتر در جامعه که برازنده و جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي است فراهم شود