در سالهای گذشته استانهای دیگر در این دانشگاه خوب سرمایه گذاری کردند امّا به دانشگاه فرهنگیان گیلان که از قدیمی ترین دانشگاه های کشور بوده است توجه چندانی نشده است.

 

استاندار با بیان اینکه به دانشگاه فرهنگیان گیلان در سالهای گذشته توجه مناسبی نشده است گفت : دانشگاه فرهنگیان نیازمند حمایت است.

دکتر نجفی در نشست معارفه ی رئیس پردیس امام علی فرهنگیان رشت که در دفتر کار وی برگزار شد گفت : دانشگاه فرهنگیان بواسطه ی پرورش و تربیت معلمان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود : در سالهای گذشته استانهای دیگر در این دانشگاه خوب سرمایه گذاری کردند امّا به دانشگاه فرهنگیان گیلان که از قدیمی ترین دانشگاه های کشور بوده است توجه چندانی نشده است.
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم حمایت استانی از دانشگاه فرهنگیان استان گفت : به علاوه به کمک هایی که انجام می گیرد به هر اندازه که دانشگاه فرهنگیان کشور در خصوص اعتبارات عمرانی اقدام کند به همان اندازه در گیلان نیز اعتبار گذاشته می شود

دکتر محمدعلی مهرمحمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در این نشست گفت : این دانشگاه در خدمت نظام آموزش و پرورش کشور است و بر این اساس فعالیت می کند.

در پایان این نشست با قدردانی از تلاش های حبیب پور ، سید سعید احدزاده به عنوان رئیس جدید پردیس امام علی فرهنگیان رشت معرفی شد.