به گزارش ندای گیلان ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت در جلسه شورای شهر رشت ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان فرهنگی بابت برگزاری المپیاد ورزشی محلات گفت: محور صحبت های امروز سپیدرود و داماش است و قلبا دوست داریم کمک کنیم اما موانعی داریم که نمی توانیم. محمدرضا شاه محمدی به حمایت ورزش و […]

به گزارش ندای گیلان ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت در جلسه شورای شهر رشت ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان فرهنگی بابت برگزاری المپیاد ورزشی محلات گفت: محور صحبت های امروز سپیدرود و داماش است و قلبا دوست داریم کمک کنیم اما موانعی داریم که نمی توانیم.

محمدرضا شاه محمدی به حمایت ورزش و جوانان از فوتبال در قالب حمایتی یک و نیم میلیاردی که محمدباقر نوبخت وعده داده بود اشاره کرد.

وی با اشاره به تزریق مالی که در سایر تیم ها در نیم فصل صورت می گیرد گفت: اگر غافل باشیم و از سپیدرود حمایت نکنیم جایگاه تیم به خطر می افتد.

شاه محمدی بر انعقاد تفاهم نامه ای بین شهرداری و اداره کل اشاره کرد و گفت: با این تفاهم نامه حمایت های مدیریت شهری از ورزشکاران ساماندهی می شود.

وی به وضعیت نامناسب مسیر دسترسی به استادیوم سردار جنگل پرداخت و گفت: از لحاظ عرض جاده و خط کشی و روشنایی، وضعیت مناسبی ندارد.به همین منظور فرمانداری بودجه ای در نظر گرفته است که امیدواریم زودتر تخصیص یابد.