فرماندار شهرستان رودبار گفت: سال گذشته 234 ميليارد و 257 ميليون ريال اعتبار از هفت منبع اعتباري به اين شهرستان اختصاص يافت.

ندای گیلان:فرماندار شهرستان رودبار گفت: سال گذشته 234 ميليارد و 257 ميليون ريال اعتبار از هفت منبع اعتباري به اين شهرستان اختصاص يافت.

سيد محمد احمدي در نشست کارگروه برنامه‌ريزي شهرستان رودبار با اشاره به تخصیص 5.85 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان گفت: سال گذشته 234 ميليارد و 257 ميليون ريال اعتبار از هفت منبع اعتباري به اين شهرستان اختصاص يافت که با تلاش‌هاي صورت گرفته 137 ميليارد و 8 ميليون ريال از اين اعتبارات تخصيص يافت.

وی با اشاره به بخشي از پروژه‌هاي تکميل شده سال گذشته، خاطرنشان کرد: مايه خرسندي است که گازرساني به شهرهاي جيرنده و بره سر و نيز علي آباد، کتابخانه رستم آباد و تملک زمين اداره هواشناسي منجيل بعنوان مطالبات معوق مردم انجام و تلاش‌هاي دولت تدبير و اميد در رودبار به ثمر نشست.

احمدی همچنين از عزم دولت براي تداوم برنامه‌هاي توسعه و عمران در رودبار خبر داد و افزود: ساخت سد ديورش، تکميل مجتمع فرهنگي شهرک ايثارگران منجيل، تعمير و تجهيز مجتمع فرهنگي سينمايي رودبار، تهيه طرح‌هاي هادي تمام روستاهاي بدون طرح هادي، تداوم اجراي تفاهم نامه آسفالت 132 کيلومتر از راه‌هاي روستايي، آبرساني به شهرهاي رستم آباد و لوشان و احداث آتش نشاني بره سر امسال نيز با سرعت بيشتري اجرا مي‌شود.

فرماندار به سختي‌ها و پيگيري‌هاي زياد تصويب و اختصاص اعتبارات پرداخت و تأکيد کرد: مسئولان و مديران شهرستان بايد با تعامل، احترام، عزت و اعتماد به نفس بالا از حق شهرستان دفاع و بيشترين تخصيص و جذب اعتبارات را داشته باشند.

وي با بيان اينکه منتظر ابلاغ آئين نامه‌هاي اجرايي بودجه سال 94 هستيم، تصريح کرد: توسعه متوازن، انضباط مالي، بهره‌وري عملکرد سال گذشته و دوري از هزينه‌هاي زائد جهت‌گيري امسال اعتبارات عمراني را در شهرستان تشکيل مي‌دهد.

فرماندار تعامل و همدلي بين ائمه جمعه، فرماندار، اعضاي شوراي تأمين و روساي ادارات و نهادها را بستر مناسبي براي فعاليت‌هاي سازندگي در رودبار دانست و يادآور شد: از تمام افرادي که فکر و برنامه عملياتي براي عمران و آباداني اين شهرستان دارند  استقبال مي‌کنيم.