فرماندار رودبار با اشاره به شایعات انتقال زباله سراوان به جنوب گیلان، گفت: مجموعه شهرستان با تحلیل درست و دفاع منطقی جلوی ورود زباله به رودبار را گرفته است.

به گزارش  ندای گیلان از رودبار، طهمورث عموپور در جمع مردم خورگام رودبار، اظهار کرد: مشکلات و چالش‌های شهرستان رودبار از گذشته تلنبار شده است و به یک باره نمی‌توان این مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی زمان بر است، افزود: کند پیش رفتن روند اجرای پروژه‌های عمرانی از ماهیت زمان بر بودن حساسیت این پروژه‌ها است.

فرماندار رودبار با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مدیران، بیان کرد: عدم اجرای برخی پروژه‌ها عملکرد ضعیف مدیران را نشان می‌دهد.

عموپور با بیان اینکه مدیر پشت میز نشین در این دولت جایگاهی ندارد، گفت: مدیران باید با حضور در بین مردم در مناطق محروم و روستایی، حرف آنها را بشنوند و نسبت به حل مشکلات شأن اقدام کنند.

وی با تاکید بر تشکیل جلسات ماهانه در بخش‌های رودبار در راستای حل مشکلات مردم، افزود: با شیوع دسته بندی و اولویت بندی، نسبت به حل مشکلات اقدام کنید.

فرماندار رودبار با اشاره به ۱۷ بار حضور آقای استاندار به این شهرستان، بیان کرد: حضور میدانی مسئولان استانی به رودبار در راستای حل مشکلات این شهرستان است.

عموپور با اشاره به شایئه های انتقال زباله سراوان به جنوب گیلان، اضافه کرد: مجموعه شهرستان با تحلیل درست و دفاع منطقی جلوی ورود زباله به رودبار را گرفته است و همدلی خاصی بین ائمه جمعه، نماینده و مسئولان در این بخش وجود دارد.

وی با بیان اینکه در چهار دهه گذشته اقدام شایسته‌ای برای رودبار صورت نگرفت، افزود: در بخش زیرساخت‌های شهرستان بعد زلزله ۶۹، به صورت اورژانسی و غیرکارشناسی عمل شد.

فرماندار رودبار با اشاره به اینکه ساکنین خیابان شهید میرزایی لوشان روی آب زندگی می‌کنند، گفت: شبکه آبرسانی شهرهای رودبار فرسوده و پوسیده است.

عموپور با انتقاد از عملکرد ضعیف آبفای گیلان در قبال چالش‌های آب رودبار، بیان کرد: تاکنون اقدام مؤثری از سوی آبفای گیلان در رفع مشکلات زیرساختی آب رودبار صورت نگرفته است.