چهارمین جلسه مشترک فرمانداری بندر انزلی، برای تنظیم بازار و بررسی آخرین اقدامات انجام شده و رصد بازار و اجرایی کردن سیاست های دولت ، با حضور فرماندار و دستگاهای مسئول در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی، محمد پور خوش سعادت در این جلسه با تاکید بر تشدید بازرسی ها و نظارت ها در حوزه بازار و کنترل قیمت ها گفت:  برای بالابردن میزان عملکرد کمیته اقدام مشترک و رضایتمندی مردم شهرستان ، باید همه مدیران دستگاه‌ها و نهادها پای کار باشند و به همراه ، معاونان و کارشناسان خود در ساعات غیر اداری هم، به عنوان بازرسان کمیته اقدام مشترک، ضمن رصد مستمر بازار، هر گونه تخلفات را به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار بندر انزلی در ادامه به کیفیت پایین نان، ساعات کار کم و تعطیلی های خودسرانه، وزن کم نان و شائبه  خارج شدن آرد از چرخه تولید نان در انزلی اشاره کرد و افزود: هر گونه تخلف در این حوزه به منزله قاچاق کالا بوده و ادارات متولی از جمله تعزیرات حکومتی باید برابر قوانین، اشد برخورد را به عمل آورند و از ابزارهای نظارتی‌‌، جریمه، پلمپ، نصب پرده، تذکر و … استفاده کند. پور خوش سعادت بیان داشت: در عین حال دستگاههای نظارتی و متولی بدنبال آسیب شناسی اساسی در حوزه بازار باشند و به نوعی برای مسائل جزیی برای صنوف مزاحمت ایجاد نکنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرانزلی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود؛ باید طرح‌ جراحی اقتصادی در کشور  به دستاورد  فرصت برای نظام اسلامی تبدیل شود.

خوش سعادت تصریح کرد؛ یک کارگر ماهی ۳ میلیون درآمد دارد و کارگری دیگر در همان دستگاه ۱۸ میلیون و کارشناس ۳۰ میلیون و مدیر دستگاه ۶۰ میلیون تومان که مردم از این موضوع نارضایتی دارند و رنج می برند که باید در این حوزه تجدیدنظر صورت پذیرد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم دقت و اهتمام در حوزه کنترل بازار افزود؛ باید فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های تولید کننده و پخش مورد رصد مستمر قرار بگیرند.