فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۰ طرح عمرانی این شهرستان تصویب شده است،گفت:روسای ادارات شهرستان بندرانزلی با هماهنگی ادارات کل نسبت به تبادل موافقت نامه ها اقدام کنند

به گزارش ندای گیلان،  اسماعیل میرغضنفری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان انزلی با بیان اینکه ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۳۰ طرح عمرانی تصویب شده است، تصریح کرد: ۱۴ میلیارد و ۳۸۷ میلیون تومان از این مبلغ از محل قانون استفاده متوازن، هشت میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان از اعتبارات استانی، ۱۳۶ میلیون تومان از توسعه و تعمیر راه‌های روستایی اختصاص یافته است.

به گفته فرماندار انزلی راهداری با ۲۳۲ میلیون تومان، منابع طبیعی با ۱۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، آب و فاضلاب روستایی با ۴۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و محیط زیست با ۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان چهار دستگاهی هستند که از این اعتبارات بهره مند می شوند.

وی افزود: روسای ادارات شهرستان بندرانزلی با هماهنگی ادارات کل نسبت به تبادل موافقت نامه ها اقدام کنند.

میرغضنفری در ادامه خطاب به اداره راه و شهرسازی که احداث بخش اعظمی از ساختمان های اداری را برعهده دارد، گفت: در چگونگی اجرای تعهدات خود به کمیت و کیفیت توجه کنید.

وی متذکر شد: متاسفانه اکثر پروژه های انجام شده توسط این سازمان در زمان مقرر انجام نمی شود و یا دچار مشکلات فنی هستند.

فرماندار انزلی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های بهره بردار باید مشکلات خود را مستندسازی کرده و برای پیگیری بیشتر به فرمانداری این شهرستان اعلام کنند تا راهکار مناسب برای رفع مشکل ارائه شود.

شبستان