نماینده صومعه سرا گفت:باید هر کاندید ریاست جمهوری برنامه عملیاتی خود را برای اشتغالزایی، اجرای صحیح بانکداری اسلامی، اصلاح نظام بانکی و مالیاتی،پیشگیری و مبارزه با قاچاق و اجرای قانون گمرک تشریح کند.

به گزارش ندای گیلان،سید کاظم دلخوش اباتری در گفت و گویی پیرامون مسایل روز سیاست و اقتصاد اظهار داشت:ضمن احترام به 6کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی، از آن ها درخواست می کنم در فرصت باقیمانده برای تبلیغات، برنامه های اقتصادی خود را در حوزه های مختلف تشریح کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در مناظره اقتصادی که بین کاندیداهای ریاست جمهوری برگزار شد بیشتر به حاشیه پرداخت شد این در حالی است که باید برنامه های تخصصی و کارشناسی کاندیداها برای نیل به اهداف اقتصادی تشریح می شد.

دلخوش اباتری افزود:برنامه ریزی صدا و سیما در مناظره اقتصادی خوب نبود به دلیل اینکه بیشتر در برنامه مذکور، تمرکز کاندیداها نقد همدیگر بود این در حالی است برای نیل به سیاست های مقام معظم رهبری در زمینه نیل به اقتصاد مقاومتی باید برنامه تشریح می شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود:کاندیدهای ریاست جمهوری دیدگاهی تخصصی خود را در مسائل اقتصادی مطرح کنند.

وی افزود: باید هر کاندید ریاست جمهوری برنامه عملیاتی خود را برای اشتغالزایی، اجرای صحیح بانکداری اسلامی، اصلاح نظام بانکی و مالیاتی،پیشگیری و مبارزه با قاچاق و اجرای قانون گمرک تشریح کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:باید کاندیدها این موضوع را تشریح کنند که چه برنامه ای برای توسعه اقتصاد در بخش های تعاون و خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی، مردمی شدن اقتصادی، مهیا شدن استفاده از ظرفیت های بخش تعاون دارند.