با ثبت‌نام رسمی ۲۴ داوطلب برای رقابت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه صومعه‌سرا، تب و تاب انتخابات در این شهرستان روز به روز افزون‌تر شده و پس از هجرت و ثبت‌نام سید کاظم دلخوش اباتری از حوزه انتخابیه رشت و خمام، یک بار دیگر زمینه رقابت دو قطبی در صومعه‌سرا بیش از پیش فراهم شده است.

به گزارش سرویس سیاسی ندای گیلان از صومعه سرا، با ثبت‌نام رسمی ۲۴ داوطلب برای رقابت‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه صومعه‌سرا، تب و تاب انتخابات در این شهرستان روز به روز افزون‌تر شده و پس از هجرت و ثبت‌نام سید کاظم دلخوش اباتری از حوزه انتخابیه رشت و خمام، یک بار دیگر زمینه رقابت دو قطبی در صومعه‌سرا بیش از پیش فراهم شده است.

سعید رحمت‌زاده پشتیری که اقبال حداکثری چهره‌ها و لیدرهای تأثیرگذار به ویژه قشر جوان، زمینه فینالیست‌‌شدن در رقابت انتخاباتی را برایش فراهم نموده است و جلسات پر وزن و استقبال گروه‌های مردمی و انتخاباتی با این داوطلب جوان و پرتحرک، آن‌هم ماه‌ها پیش از انتخابات مجلس دوازدهم، نشانگر گسترش نفوذ رحمت‌زاده به قلب عموم مردم صومعه‌سرا است.

محمدنقی رنجبر چوبه که از قضات دادگستری است نیز یکی از فینالیست‌های انتخاباتی است که در دور گذشته نشان داد که حامیان پر و پا قرصی دارد هرچند نتوانست بقول معروف به دروازه خالی گل بزند اما می‌تواند بعنوان یک پای فینال در میدان رقابت انتخابات باشد.

شجاع اسرار پوش و محمود قاسم نژاد نیز از دیگر داوطلبان مطرح سیاسی و انتخاباتی شهرستان صومعه‌سرا هستند که به دنبال یارگیری انتخاباتی‌اند.

البته باید دید با نزدیک شدن به ایام رسمی تبليغات انتخاباتی چه اتفاقات و معادلاتی در این منطقه رقم‌ خواهد خورد و کدام کاندیدا از پیله رقابت‌های انتخاباتی شهر ابریشم به سوی بهارستان پرواز خواهد کرد‌.