نماینده آستارا گفت:به عنوان نماینده ملت و با استناد به نظر کارشناسان امر با استقرار کلبه شناور در تالاب استیل مخالف هستم.

به گزارش ندای گیلان ،نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی  ضمن تشکر از اقدامات فرماندار آستارا اظهار کرد: هر زمان بخش خصوصی کاری را برعهده گرفته  است کیفیت در ارائه خدمات و ایجاد حس رقابت در بین دیگر بخش‌های خصوصی افزایش یافته است .

وی تعداد کارمندان دستگاه‌های اجرایی کشور را بیش از ۴ میلیون نفر برآورد کرد و گفت: اگر دولت توان اشتغال زایی ندارد طرح‌های عمرانی خود را به بخش‌های خصوصی واگذار کند زیرا با این اقدام هم فرصت‌های جدید شغلی برای جوانان تحصیل‌کرده جویای کار ایجاد می شود و هم از حجم بدنه دولت کاسته می شود.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه گردشگری ظرفیت‌های خوبی برای اشتغال زایی در سطح شهرستان وجود دارد گفت: کلنگ بهسازی راه آبشار لاتون از توابع بخش لوندویل شهرستان آستارا خیلی وقت است  به زمین خورده و عملیات بهسازی آن همچنان تداوم دارد.

وی افزود: به عنوان نماینده ملت و با استناد به نظر کارشناسان امر با استقرار کلبه شناور در تالاب استیل مخالف هستم و آلاچیق ها و سازه های چوبی به کار رفته در شناگاه جدید طرح ساحلی سفیر امید آستارا با شرایط جوی و بارش های متناوب این شهرستان سازگار نیست.