استاندار گیلان امروز (چهارشنبه) در سفر یک روزه به بندرآستارا از پروژه های مهم تجاری، اقتصادی و گردشگردی این شهرستان مرزی بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از آستارا، اسدالله عباسی در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستانهای مختلف گیلان؛ امروز در سفر یک روزه به آستارا با همراهی مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط، از روند گسترش پایانه حمل و نقل صادراتی کالا، پروژه گردشگری تالاب بین المللی استیل و نیز مسیر ریل گذاری راه آهن رشت- آستارا در این شهرستان بازدید کرد.

استاندار گیلان در این بازدیدها تاکید کرد که همه پروژه ها به ویژه طرح هایی که مرتبط با فرآیند تقویت تجارت هستند، با همتی مجدانه و عزمی جهادی و انقلابی، به سرانجام برسد و تاخیر در بهره برداری از آنها، پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به مسیر شمال جنوب و نقش مهم راه آهن گیلان در آستارا با عنایت به منویات و ارزش‌گذاری رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس جمهوری به این مهم؛ ادامه داد: فعال شدن اقتصاد دریا، تسهیل تجارت دریایی و حمل و نقل دریایی و زمینی از جمله ثمرات تکمیل مسیر یادشده است.

 عباسی از مسئولان خواست با جدیت امور را به دست گرفته و بر اتمام پروژه های نیمه تمام و به سرانجام رساندن آنها همت گمارند.

 بازدید میدانی از پروژه های مهم عمرانی عام المنفعه، کشاورزی، صنعتی، گردشگردی و اقتصادی ،دیدار چهره به چهره با مردم، نشست با تجار و بازرگانان، بهره برداری از ساختمان مرمت شده امام زادگان ابراهیم و  قاسم (ع) و دیدار با خانواده معزز شهید از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه عباسی نماینده عالی دولت در استان به شهرستان مرزی بندر آستارا است.