وزیر دفاع با اشاره به اینکه ایران تنها نظام مستقل سیاسی موجود در جهان است اظهار کرد: دنیا این استقلال را پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت سردار حسین دهقان صبح امروز ضمن تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی را فراهم می کند برای مسولین و کارگزان دولت تا خدمات خود را به مردم عرضه کنند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: یکی از جنبه هایی که می توانیم به نظام و انقلاب خدمت کنیم در حوزه های عمرانی و خدمات رسانی است .

وی با بیان اینکه علاقه مندی مردم به نظام در ابعاد کاری و فعالیتی بیش از پیش است اظهار کرد: هر سال نسبت به سال قبل چهره کشور و روستاها عوض می شود که نشان از زنده بودن کشور و تلاش انقلابی نظام است.
دهقان به دستاورد های ایران در زمینه فناوری هسته ای و زیستی اشاره کرد و افزود:همه این ها با تلاش جوانان این مرز و بوم صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه  عمرانی کشور امروز با فناوری های بومی و داخلی صورت می گیرد اظهار کرد: در جنبه مهندسی و طراحی و اجرا بسیار موفق هستیم.
وزیر دفاع با تصریح بر اینکه در حوزه هوافضا در رده 10 کشورهای برتر دنیا هستیم افزود:همچنین در عرصه های الکترونیک و زیردریایی بسیار موفق هستیم و به کشورهای همسایه نیزخدمت رسانی می کنیم.
وی  استقلال طلبی ملت ایران و نظام  را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این نظام و ملت نفود ناپذیر بوده و اجازه تهدید را به هیچکس نخواهد داد.
سردار دهقان با بیان اینکه ایران دارای استقلال سیاسی است و امروز هیچ قدرتی قادر به دخالت در ایران نیست بیان داشت:این روحیه  نظام را در چشم جهانیان عزیز و قابل احترام کرده است.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه ایران تنها نظام مستقل سیاسی موجود در جهان است اظهار کرد: دنیا این استقلال را پذیرفته است.
وی با بیان اینکه امروز هیچ معاهده ای در منطقه بدون تاثیر گذاری ایران شکل نمی گیرد اظهار کرد:ایران خود را امروز در کنار همه جریان های آزادی بخش و ظلم ستیز می بیند و  این  دستاور بزرگی است.

photo_2017-02-09_10-50-03