بخشدار مرکزی بندر انزلی از افتتاح پنج طرح هادی در روستاهای این بخش خبر داد.

به گزارش نداي گيلان: منوچهر عاشوری عصر ديروز در نشست بخشداری این شهرستان با اشاره به برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال 69 طرح عمرانی و عام‌المنفعه با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد و 444 میلیون تومان در بخش مرکزی انزلی به بهره‌برداری رسید.
وی تامین آب آشامیدنی 13 روستای غرب انزلی،ایجاد آب‌شیرین‌کن روستای سنگاچین را از جمله طرح‌ها عنوان کرد و گفت: با افتتاح این طرح آبرسانی مشکل کمبود آب آشامیدنی روستاهای غرب شهرستان انزلی برطرف شد.
بخشدار مرکزی انزلی آسفالت راه‌های روستایی طالب‌آباد‌ ـ‌ دهنه‌سر شیجان خمام و راه اصلی روستاهای تربه‌گوده و شانگ‌های را از دیگر طرح‌های این بخشداری در هفته دولت امسال بیان کرد.
وی خاطرنشان کرد: پنج طرح هادی در روستاهای کچلک، کوچک‌محله، بشمن، شانگ‌های پرده و تربه‌گوده در هفته دولت امسال افتتاح شده است.
عاشوری بازسازی خانه بهداشت روستای سیاه‌خاله‌سر، تقویت و توسعه برق و برق‌رسانی به ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.
وی افتتاح کمک‌هزینه مسکن مددجویی بهزیستی، افتتاح هم‌زمان 49 طرح تقویت و توسعه برق و … را از دیگر طرح‌های افتتاحیه در هفته دولت ذکر کرد.
بخشدار مرکزی انزلی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی کارگران در روستای سنگاچین با اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیون ریال در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.