با افتتاح این پروژه ها بیش از ۵۰۰ خانوار در روستاهای پلنگ دره، تطف رود- ملارد-سیاهرود، شلشه دره و گاوکوه-کوریه منطقه آلیان از نعمت راه روستایی برخوردار شدند

ندای گیلان:رئیس اداره راه و شهرسازی فومن غروب دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح چهار پروژه آسفالت راه روستایی در جمع خبرنگاران گفت: برای اجرای این پروژه ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

نیما شفقی با بیان اینکه این اعتبارات از منابع ملی و استانی تأمین شده، افزود: مجموع طول چهار پروژه بیش از ۸.۱ کیلومتر است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها بیش از ۵۰۰ خانوار در روستاهای پلنگ دره، تطف رود- ملارد-سیاهرود، شلشه دره و گاوکوه-کوریه منطقه آلیان از نعمت راه روستایی برخوردار شدند.

شفقی در ادامه به بهره برداری از شش پروژه دیگر راه وشهرسازی فومن در ایام دهه فجر اشاره و افتتاح فاز اول مسکن مهر این شهرستان را از شاخص ترین آنها اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه طول راه های روستایی  شهرستان فومن ۳۷۵ کیلومتر است، اظهار کرد: ۷۷ درصد از این راه ها از آسفالت راه روستایی برخوردار هستند.

رئیس راه و شهرسازی فومن به در دست اجرا بودن ۴۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی اشاره و یادآور شد: روستاهای خداشهر، خسمخ، کمامردخ و ماوردیان از جمله این روستاها هستند./مهر