معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان از آغاز دهه استکبارستیزی با هدف بصیرت‌افزایی در جامعه از امروز تا 13 آبان ماه جاری در این استان خبر داد.

 

نداي گيلان: عنایت رضایی‌پور در جلسه هماهنگی بزرگداشت 13 آبان با اشاره به برنامه‌های منحصر به‌فرد سپاه و بسیج در راستای استکبارستیزی اظهار کرد: از امروز برنامه‌های مذکور به منظور تبیین اعتراض امام (ره) به لایحه کاپیتولاسیون در استان اجرایی شده است.

وی از آغاز دهه استکبارستیزی با هدف بصیرت‌افزایی در جامعه از امروز تا 13 آبان ماه جاری در گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های استکبارستیزی به نواحی 18گانه سپاه قدس گیلان ابلاغ شده است.

رضایی‌پور با بیان اینکه بسیج اقشار 20‌گانه سپاه قدس گیلان برنامه‌های استکبارستیزی را اجرایی کردند، تصریح کرد: برنامه‌های استکبارستیزی در بسیج کارگری، کارمندی، دانشجویی، دانش‌آموزی، اصناف، اساتید و … پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده سپاه قدس گیلان به برپایی نمایشگاه فرهنگی با موضوع استکبارستیزی در تمام شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: نشست روشنگری و بصیرت‌بخشی در سازمان‌ها و اداره‌های مختلف توسط بسیج در حال انجام است.

وی از برگزاری مسابقه‌های فرهنگی در عرصه دانش‌آموزی و فرهنگیان در گیلان خبر داد و تصریح کرد: 13 آبان اوج فعالیت‌ها و برنامه‌ها با راهپیمایی و تجمع در راستای استکبارستیزی است.

*طراحی یادمان‌های استکبارستیزی در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در جلسه مذکور به حضور پر رنگ دانش‌آموزان در مراسم 13 آبان اشاره کرد و گفت: موضوع مذکور رسالت آموزش و پرورش را سنگین‌تر می‌کند.

مهدی حاجتی به آغاز هفته تربیت در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌ها در هفته مذکور اندیشیده شده است.

وی 13 آبان را روز پر شور دانش‌آموزان و فرهنگیان خواند و بیان کرد: 13 آبان امسال یادمان‌های استکبارستیزی توسط دانش‌آموزان در گیلان طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است، تصریح کرد: نمایشگاه واقعه 13 آبان در رشت دایر می‌شود.

حاجتی به برگزاری گفتمان‌های بصیرت‌افزایش و نقش 13 آبان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: 13 آبان امسال دانش‌آموزان تمثال شهدای فرهنگی و دانش‌آموز را با خود حمل می‌کنند/فارس