مظفری گفت: در دهه فجر امسال بیش از 70 پروژه ی عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، هنری و ورزشی با بودجه ای معادل 22 میلیارد و 725 میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان، از آستارا محمد مهدی مظفری سرپرست فرمانداری آستارا در جمع اعضای کمیته ی اطلاع رسانی ی دهه ی فجر متشکل از خبرنگاران خبرگزاری ها ضمن بیان این مطلب گفت: هدف همه ی ما و شما منفعت بردن شهرستان آستاراست و من مطمئن هستم که هر آنچه در ذهن شما ارتش رسانه شکل می گیرد، در همین راستا می باشد.
مظفری همچنین گفت: شرایط خوبی که هم اکنون به واسطه ی انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور حاکم می باشد، به واسطه حضور این مردم هست و راهپیمایی های مختلف بویژه راهپیمایی 22 بهمن نشان از همین همراهی و همدلی مردم عزیز ایران دارد و امیدوارم با تلاش همه ی ما این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم انقلاب مان را به انقلاب ولی عصر و امام زمان(عج) گره بزنیم.
سرپرست فرمانداری آستارا در ادامه افزود: با توجه به همه ی مشکلاتی که ممکن است همه ی ما در کشور با آن مواجه باشیم، اما فرصت دهه ی فجر فرصت مغتنمی برای همه ما است و نشان دهنده ی ارادت و تجدید میثاق مردم عزیز ایران با آرمان های امام و رهبری می باشد، چرا که زمانی این مردم دل در گرو انقلاب دادند و اکنون پس از گذشت 38 سال و علیرغم سم پاشی و توطئه افکنی های معاندان و مخالفان این نظام، مردم ما هنوز هم دل در گروه انقلاب دارند و هرگز در این راه از پای ننشسته و نخواهند نشست و از این بابت خدای بزرگ را شاکر هستیم.
وی همچمین گفت: در پاسخ به این همه محبت و بزرگواری ملت بزرگ ایران، می طلبد که مسئولان نظام هم هر اندازه که می توانند  در خدمت این مردم والا مقام باشند و در راستای خدمت به مردم، گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و از انتقادهای سازنده اصحاب رسانه به هیچ وجه رنجشی به دل راه ندهند چرا که این مسئله در شأن نظام نیست و زیبنده ی مسئولیت پذیری در این نظام نمی باشد.
مظفری  با بیان این که هر دولتی که سر کار آمده با توجه به خدماتش خود را به مردم معرفی کرده افزود: مجموعه ی فرمانداری در دولت تدبیر و امید هم در راه خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان آستارا سر از پا نمی شناسند چنانچه تلاش های بسیاری در این شهرستان صورت گرفته و خدمات ارزشمندی از سوی این دولت ارائه شده که در گزارشات مختلف هم به آن پرداخته شده است و ما به این خادمی و خدمت رسانی به مردم افتخار می کنیم.
وی در همین رابطه افزود: در دهه فجر امسال بیش از 70 پروژه ی عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، هنری و ورزشی با بودجه ای معادل  22 میلیارد و 725 میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان و در 200 کیلومتری مرکز استان قرار دارد و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان است.