دلخوش با بیان اینکه دشمنان دین و اسلام روز به روز در حال افزایش هستند، متذکر شد:اسرائیل نیز با هدف تصرف و نابودی مسلمانان در منطقه خاورمیانه بوجود آمده است

به گزارش ندای گیلان از صومعه سرا،سید کاظم دلخوش در گفتگویی 90 درصد درگیری‌ و کشتارها را در کشورهای مسلمان خواند و خاطرنشان کرد: بروز درگیری‌ها بواسطه حسادت دشمنان از اسلام می‌باشد. ظهور جریانات تکفیری، داعش و…در منطقه برای اسلام‌هراسی است.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود مسلمان‌ کُشی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: حکام عربستان با اعطای پول‌هایی به آمریکا و اسرائیل از محل درآمدهای نفتی اقدام به نسل‌ کشی مسلمانان می‌کنند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد فقیر در اروپا در قبال 5 هزار دلار به گروه‌های تکفیری و داعشی می‌پیوندند، تصریح کرد: در حدود 10سال پیش 200 هزار فرد جهت پیوستن به داعش در انگلیس مورد آموزش قرار گرفتند و این درحالیست که علی‌رغم کشتارها این تعداد امروز به بیش از دو میلیون نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دشمنان دین و اسلام روز به روز در حال افزایش هستند، متذکر شد:اسرائیل نیز با هدف تصرف و نابودی مسلمانان در منطقه خاورمیانه بوجود آمده است.

دلخوش خاورمیانه را غنی‌ترین منطقه در دنیا از نظر منابع زیرزمینی، نفت و معادن دانست و عنوان کرد: ما در حالی که از غنی‌ترین کشورهای دنیا می‌باشیم جزء فقیرترین کشورها نیز محسوب می‌شویم.