عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر رشت گفت: حضور همزمان بنده در شورای شهر رشت و کمیته امداد شفت مشکل قانونی ندارد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، در دوازدهمین جلسه شورای شهر نادر حسینی عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر رشت گفت: هدف ما به‌واسطه حضور در شورا جز خدمت به مردم و تعالی شهر در ابعاد مختلف نیست و تا به امروز همه تلاش‌ها در همین مسیر جهت‌دهی داده شده است و این خدمت به همشهریان و مردم را در ابعاد مختلف ما با هیچ پست و مقامی عوض نخواهیم کرد.

نادر حسینی با اشاره به اینکه پیش از حضور در شورای شهر رشت ۲۰ سال به‌عنوان کارمند کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است، گفت: روزانه در اداره حاضر شده و در سر ساعت معین خارج می‌شدم، هر عضو شورا اگر کارمند جایی باشد و در شورا نیز عضویت داشته باشد مطابق قانون ابتدا باید در محل کار خود در همان سازمان حضور یابد و بخشی از فعالیت خود را در شورا در قالب چهارچوبی که برایش تعریف‌شده انجام دهد.
  عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه شائبه‌ای ایجاد شد کسی که عضو شورا است کاملاً صد در صد باید در شورا باشد و در محل کار خودش نیاز نیست حضور یابد، گفت: این شائبه باعث تخریب بنده شده که ما باید خدمت کنیم و به سازمان خود دینی نداریم، همشهریان باید بدانند که ما باید ساعتی از روز را در سازمان اولیه خود سپری می‌کنیم و بخشی از ساعتی که تعیین‌شده را باید در شورا حضور یابیم. این موضوع برای کل کشور است.
وی با بیان اینکه در شب میلاد پیامبر اکرم (ص)، به‌عنوان سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شفت منصوب شدم، گفت: این ابلاغ به بنده توسط مدیرکل محترم استان داده شد و بنده به‌عنوان کارمند این مسئولیت را پذیرفتم. این موضوع هیچ تعارض قانونی با شورا ندارد و در مکاتبات نیز اعلام شد، بنده تمام تلاش خود را خواهم داشت که در هر پستی که حضور دارم نهایت توان خود را ارائه دهم.
حسینی با انتقاد از رسانه‌هایی که نسبت به حضور همزمان وی در رشت و شفت اشکال وارد کرده بودند، گفت: بعضاً این موضوع به‌صورت جهت‌دار توسط بعضی رسانه‌ها مطرح شد و باعث آن گشت که صدها نفر به بنده زنگ بزنند و انتقاد کرده و مباحثی را مطرح کنند. بنده از رسانه‌های دلسوز و منصف تقاضا دارم که این موضوع اصلاح شود.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به انتخاب شهردار رشت، گفت: طبق صحبت‌هایی که با شهردار رشت داشتیم، پس از مدت کوتاهی قطعاً از شهردار رشت دعوت شود تا برنامه‌های مشخص آقای شهردار تا پایان سال را داشته باشیم که به مردم اعلام شود جهت‌گیری شهرداری چه خواهد بود؟ در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی و نیروی انسانی یا ساماندهی رودخانه‌های شهر، تالاب عینک و نسق سازان چه برنامه‌هایی وجود دارد و این برنامه‌ها را بدانیم و به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.