رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت بر لزوم شناسایی املاک با قابلیت استفاده به عنوان فضای فرهنگی و ورزشی در محلات رشت تاکید کرد.

به گزارش  ندای گیلان از رشت، بیستمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با حضور اعضا و مشاورین و مدعوین برگزار شد.

نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر حمایت کمیسیون از فعالیت های جوانان شهر رشت خواستار شناسایی املاک با قابلیت استفاده به عنوان فضای فرهنگی و ورزشی در محلات مختلف شهر رشت شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با تأکید بر لزوم حضور جدی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید نقش پررنگ‌تری در تالار مرکزی شهر ایفا کرده تا شاهد بهبود وضعیت در شهرمان باشیم.
علیرضا تاج شهرستانی نائب رئیس کمیسیون با تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان به جهت بازگشایی دوباره تالار مرکزی شهر رشت افزود بازگشایی دوباره این تالار باعث خوشحالی هنرمندان بوده اما انتظار می‌رفت در این برنامه با توجه به حضور هنرمندان مطرح گیلانی در سطح کشور از توانایی های این هنرمندان در این برنامه استفاده کرد .
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی هنرمندان و نیاز به اشتغال بسیاری از آنان گفت از مدیرکل محترم درخواست دارم از این هنرمندان حتی در صورت امکان یک نفر در این مجموعه استفاده شود.
تاج شهرستانی با عنوان اینکه با شروع کرونا مدت زیادی است که هنرمندان با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کنند بر لزوم شروع دوباره برنامه های هنری در پیاده راه فرهنگی تاکید کرد.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با اظهار اینکه تعدادی از فعالین هنر موسیقی به بنده مراجعه کردند افزود این عزیزان خواستار شروع دوباره کنسرت ها در شهر رشت همچون برخی شهرهای دیگر کشور شدند.
تاج شهرستانی تاثیرات عملکرد هنرمندان بر زندگی کل مردم به روح جامعه را مهم دانسته و این را دلیل پیگیری های خود پیرامون مشکلات هنرمندان دانست.
در ادامه جلسه با رای اعضای کمیسیون تعرفه سال ۱۴۰۱ سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری به تصویب کمیسیون رسید.