فرمانده انتظامي استان گيلان گفت: ارتقاء ارزش هاي فرهنگي هدف مشترك رسانه و پليس است.

به گزارش ندای گیلان از رشت؛سردار محمدرضا ميرحيدري با بيان اينكه صدا و سيما به عنوان يك دستگاه ارزشي در حال جهاد فرهنگي است، گفت: صدا و سيما فرهنگ انقلاب را توسعه داده است.

فرمانده انتظامي استان گيلان با تاكيد براينكه صدا و سيما مركز استان حركت هاي جهادي مناسبي در عرصه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي انجام داده است، افزود: ارتقاء ارزش هاي فرهنگي هدف مشترك رسانه و پليس است.

وي با تاكيد براينكه همراهي صدا و سيما با پليس گيلان مايه پيشرفت و تاثير گذاري در اقدامات خواهد بود، اضافه كرد: در سالي كه به اقدام و عمل نام گذاري شده است، نبايد جلسات تا مرز حرف ها باقي بمانند.

اين مقام ارشد انتظامي با يادآوري اينكه صدا وسيما همكاري بسيار مطلوبي با پليس در ارتقاء فرهنگ ترافيك داشته است ادامه داد: فرهنگ سازي هاي ما بايد به طور بلند مدت و از سن هاي پايين تر آغاز شوند.

محمدرضا ميرحيدري با تاكيد براينكه آگاه سازي جامعه تاثير بالايي در كاهش جرايم دارد، گفت: بسياري از جرايم بوجود آمده به دليل سطح پايين آگاهي بزه ديدگان است.

وي خدمات پليس و رسانه ملي را عام المنفعه و مردم محور خواند و افزود: پليس و رسانه در همه حال بايد براي خدمتگزاري و حفظ آرامش و امنيت مردم آمادگي خود را حفظ كنند