مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای حدود ۴۹۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در این استان خبر داد و گفت: نمایشگاه «عزت و پیشرفت» در رشت دایر می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، جهانبخش آرمان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: هفته تربیت بدنی با شعار «ورزش، خانواده شاد و ایرانی قوی» در سال جاری شروع می‌شود.

وی از برگزاری حدود ۴۹۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در گیلان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها طی هفته تربیت بدنی در گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به بخشی از برنامه‌های هفته تربیت بدنی این اداره کل بیان کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، تحلیل از فعالان صنعت ورزشی گیلان، افتتاح و تجهیز خانه‌های روستایی، اهدای خون جامعه ورزش و برپایی مسابقات ورزشی تنها بخشی از این برنامه‌ها است.

جهانبخش از برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با عرضه توانمندی‌ها و تولیدات ورزشی بومی استان در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های گیلان در بخش صنعت ورزشی کم نظیر است، افزود: در حوزه تولیدات ورزشی و صنعت ورزشی گیلان غفلت صورت گرفته که با برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت سعی از جبران این کم کاری‌ها هستیم.