مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری ۲۷۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه جوانان در گیلان خبر داد و گفت: ۸۰ درصد پرداخت وام ازدواج در گیلان تحقق یافته است.
به گزارش ندای گیلان از رشت، جهانبخش آرمان در نشست خبری به مناسبت هفته جوان اظهار کرد: رسیدگی به امور جوانان و حل مشکلات آنها مورد توجه است.

وی از برگزاری ۲۷۴ برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه جوانان در گیلان خبر داد و افزود: در این راستا ۲۴ برنامه استانی و ملی ویژه جوانان در گیلان اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تجلیل جوانان برتر استان خبر داد و اضافه کرد: همایش ویژه روز جوان و تجلیل از جوانان برتر استان برگزار می‌شود.

آرمان ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا، دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه در گیلان و برگزاری نشست‌های ورزشکاران بخشی از برنامه‌های هفته جوان در گیلان است.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر در هفته جوان افزود: مشاوره‌های رایگان ازدواج و تحکیم خانواده، اعطای مجوز هفت سازمان مردم نهاد جوانان و توزیع بسته‌های کمک معیشتی توسط سازمان‌های مردم نهاد از دیگر برنامه‌های هفته جوان در گیلان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد متقاضیان وام ازدواج در گیلان تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند، گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در گیلان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات وام ازدواج دریافت کرده‌اند.