مراسم بدرقه کاروان ورزش گیلان برای حضور در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین دوشنبه ۲۰ شهریور در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: ۲۶ ورزشکار، یک مربی و ۲ داور و یک مسئول ورزشی از گیلان در بازیهای آسیایی هانگژوی چین حضور خواهند داشت که نسبت به بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی ۲۵ درصد افزایش داشته‌ایم.

جهانبخش آرمان با توجه به حضور چشمگیر گیلانی‌ها از لحاظ کمی و کیفی در این آوردگاه مهم بین المللی افزود: قایقرانی با ۷ نماینده، والیبال با ۳ نماینده، تیراندازی با ۳ نماینده، تکواندو با ۳ نماینده، فوتبال با ۲ نماینده، والیبال نشسته با ۲ نماینده، کاراته با ۲ نماینده، شمشیربازی، کبدی، بوکس، کاراته، وزنه برداری، فوتبال ۵ نفره و کشتی با یک نماینده در رقابتهای بازیهای آسیایی حضور دارند.

جهانبخش آرمان گفت: از ۳۰ نفر اعزامی ورزش گیلان به این بازی‌ها ۸ نفر را ورزشکاران پارا یا توانخواه و ۱۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

مراسم بدرقه کاروان ورزش گیلان برای حضور در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین  دوشنبه ۲۰ شهریور با حضور عباسی استاندار گیلان، نمایندگان مردم گیلان و مسئولین ارشد وزارت و کمیته ملی المپیک در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.