مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بهره برداری ۴ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۳۱ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، جهانبخش آرمان در مراسم افتتاحیه ورزشگاه عزت و پیشرفت که در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان، فرهیختگان، قهرمانان و همچنین سرزمین ۸ هزار شهید والامقام است که ۳۶۰ شهید ورزشکار و قهرمان را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به افتخارآفرینی گیلانی‌ها در میادین ورزشی افزود: قهرمانان خوشنامی در رشته‌های مختلف ورزشی چه به صورت تیمی و چه انفرادی از گیلان داریم که برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کسب مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی هانگژو چین بیان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی ۸ مدال خوشرنگ حاصل تلاش ورزشکاران و قهرمانان گیلانی برای کشور و استان بوده است.

آرمان ادامه داد: یک مدال طلا، دو نقره و ۵ برنز توسط قهرمانان این استان برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی گیلان، افزود: طی یک سال گذشته زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف در سطح استان به بهره برداری رسیده است، ۵۴ سالن غیر قابل استفاده مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بهره برداری ۴ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۳۱ میلیارد تومان در این استان خبر داد و اضافه کرد: بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشگاه سردار جنگل رشت، زمین چمن مصنوعی در رحیم آباد رودسر و دیوار صخره نوردی در مجموعه یادگار امام (ره) رشت به بهره برداری رسید که تمامی این موارد از دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و با عنایت ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به ثمر رسیده است