سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش تدریجی آمارهای کرونایی در استان، گفت: هم اکنون ۱۸۴ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند که ۱۰ نفر بیشتر از روز گذشته است.

به گزارش ندای گیلان از رشت، فردین مهرابیان با اشاره به روند صعودی آمارهای کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش تدریجی آمارهای کرونا در استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۵۸ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان بستری شده‌اند، افزود: در مقایسه با روز گذشته شاهد افزایش ۱۰ نفری در تعداد بسترهای کرونایی استان هستیم.

مهرابیان با ابزار نگرانی از افزایش آمارها و احتمال بیشتر شدن تعداد بیماران کرونایی، گفت: هم اکنون ۱۸۴ نفر در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

وی با اشاره به وخامت حال ۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان، تصریح کرد: ۴۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۱۰ نفر امروز به این بخش منتقل شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و شلوغ، افزود: با توجه به حضور گسترده مسافران شهروندان گیلان باید بیش از هر زمان دیگر به رعایت شیوه نامه‌ها توجه داشته باشند.