فرامرز جمشیدپور گفت: فاز اول و دوم هدایت آبهای سطحی شهر رشت با لوله گذاری به طول ۵۹ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان نهایتا تا سه ماهه اول سال آتی به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش ندای گیلان؛معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت پروژه هدایت آبهای سطحی را یکی از پروژه های پر کار دانست، و اظهار کرد: انجام کارهای زیرساختی به خصوص پروژه هدایت آبهای سطحی به چشم نمی آید اما در دراز مدت و در هنگام بارندگی مردم اثرش را احسای می کنند.

وی با اشاره به مطرح شدن موضوع هدایت آبهای سطحی در سال ۸۹ _ ۸۰ افزود: از سال هشتاد ونه تاسال نود و سه ۲۱ هزار و ۵۲۸ متر لوله گذاری به مبلغ ۱۶ و نیم میلیارد تومان انجام شد.

 فرامرز جمشیدپور با تاکید بر اینکه زمان افتتاح این پروژه ها در اسفندماه بوده گفت: امسال پروژه هدایت آبهای سطحی در یک فاز ۱۳ گانه است که در این فاز ۱۵ هزار و ۷۹۰ متر لوله گذاری با هزینه ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به اجرا درآمد.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت در جریان بهره برداری از ۵ پروژه هدایت آبهای سطحی گفت: در این پروژه ۵ کیلومتر لوله گذاری به مبلغ ۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: فاز دوم هدایت آبهای سطحی شهر رشت که از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است با تزریق مالی طی دوماه آتی به اجرا درخواهد آمد.

فرامرز جمشیدپور یادآور شد: فاز اول و دوم هدایت آبهای سطحی شهر رشت با لوله گذاری به طول ۵۹ کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر ۱۰۹ میلیارد تومان نهایتا تا سه ماهه اول سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.