سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت گفت: در سه ماهه نخست سال هفت هزار و ۷۶۷ تن آسفالت در مناطق مختلف رشت اجرایی شد
به گزارش ندای گیلان،سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت نیز  با اشاره به احداث سرویس بهداشتی در برخی از مناطق رشت اظهار کرد: در شهرداری منطقه سه رشت سرویس بهداشتی وجود دارد و در صورت انجام اصلاحات مورد نیاز می توانیم از آن بهره برداری کنیم.
فرامرز جمشید پور به آب نمای موزیکال پارک ملت رشت اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاح از این آب نما مملو از جمعیت بود و بهره برداری از آن جزو مطالبات مردمی است.
وی با بیان اینکه از درمانگاه هموفیلی رشت طی چندین مرحله بازدید به عمل آمده است افزود: نواقص این درمانگاه به پیمانکار گوشزد شده است و در تلاشیم تا با تسریع بخشیدن به نصب آسانسور این درمانگاه طی یک ماه و نیم آینده شاهد بهره برداری از آن باشیم.
جمشیدپور با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در رشت بیان کرد: آمار اجرای آسفالت طی یک ماه اخیر در مقایسه با سه ماه نخست سال با افزایش چند درصدی مواجه است.
سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت به ایجاد دو سوله ۶ هزار متری در سراوان اشاره کرد و گفت: ظرفیت دریافتی کارخانه کمپوست پانصد تن بوده اما چون ظرفیت سوله خروجی آن ۲۵۰ تن است قصد داریم با احداث دو سوله مذکور ظرفیت خروجی کارخانه کمپوست را نیز به پانصد تن افزایش بدهیم.
جمشید پور با بیان اینکه پنج میلیارد و صد میلیون تومان بابت این پروژه از محل اسناد خزانه اعتبار جذب کرده ایم افزود: این پروژه تا کنون حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اشاره به اینکه مشاور پروژه احداث دستگاه زباله سوز نیز اخیرا انتخاب شد افزود: این شرکت مشاوره دارای تمامی موارد مورد تائید شرکت تی.تی.اس بوده و به زودی با اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز می توانیم نقشه های مربوط احداث دستگاه زباله سوز را از شرکت تی تی اس دریافت کنیم.
سرپرست حوزه معاونت حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت با تاکید بر اینکه در تلاشیم طی سه ماه آینده و با زیر سازی های انجام شده راه دسترسی به کارخانه تصفیه شیرآبه سراوان به خوبی مهیا بشود تصریح کرد: روند پروژه های بهداشتی عمرانی حوزه مدیریت شهری بسیار رضایتبخش بوده و با سرعت در حال اجرایی شدن است.
جمشید پور با اشاره به اجرای آسفالت طی سه ماه نخست سال در رشت اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست سال هفت هزار و ۷۶۷ تن آسفالت در مناطق مختلف رشت اجرایی شد و این در حالی است که طی یک ماه اخیر و با تاکیدات شهردار رشت مبنی بر اجرای نهضت آسفالت در رشت یازده هزار و ۴۶۳ تن آسفالت در مناطق مختلف رشت اجرایی شده است.