فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت:همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب کبری(س) و در آستانه برگزاری یادواره سرداران و 400 شهید والامقام شهرستان فومن 406 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد

به گزارش ندای گیلان،حمید جانباز در گفت‌وگویی اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب کبری(س) و در آستانه برگزاری یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید والامقام شهرستان فومن ۴۰۶ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه این بسته‌ها به همت اتاق اصناف و بسیج کارگری و اصناف سپاه ناحیه فومن تهیه شده بود افزود: قرارگاه کمک مومنانه از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در شهرستان فومن ایجاد شد که نقش مهمی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و جلوگیری از فعالیت‌های جزیره‌ای برای شناسایی نیازمندان و توزیع کمک‌ها داشته است.

وی با بیان اینکه امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا وظیفه همه حمایت از اقشار محروم جامعه است گفت: جامعه هدف توزیع این بسته‌های معیشتی افراد کم برخوردار، نیازمندان و صنوف آسیب دیده از کرونا هستند که بانک اطلاعاتی این افراد از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج، کمیته امداد، مجموعه بهزیستی و خیریه‌های فعال در سطح شهرستان تهیه شده است.

جانباز با اشاره به فعالیت‌های مستمر بسیج و سپاه در طول شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: نیروی مقاومت بسیج در مقابل همه تهدیدات دشمنان ایستاده و در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته و مقاومت در برابر نظام سلطه باعث دوام انقلاب شده است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه بسیج در مسیر مقاومت و الهی در حرکت است خاطرنشان کرد: بسیج در مسیر خدمت به ملت است و کارنامه خدماتش در این مسیر روشن است.

منبع:شبستان