فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه محرومیت زدایی رویکرد مهم و راهبردی این نهاد انقلابی است، گفت: سپاه عرصه جولان دشمن در کشور و منطقه را تنگ کرده است.

به گزارش ندای گیلان از فومن، سرهنگ محسن جعفری در گفتگویی با اشاره به زیاده خواهی‌های آمریکا و استکبار جهانی، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار که مدعی گفتگو و مذاکره است بیش از ۴۳۵ پرونده و ۳۱۶ رأی بر علیه ایران اسلامی صادر کرده و ۱۵۷ حکم بر علیه این کشور به موعد اجرا در آورده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر سپاه در عرصه‌های مختلف، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش برنده و پیش رونده است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه فرهنگ سپاه برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است، گفت: عبودیت و بندگی، دفاع از ولایت، غیرت دینی، تکلیف گرایی، بصیرت، اقدام به موقع، شریعت مداری، ارزش محوری و جهاد تبیین از رویکردها و شاخصه‌های مهم سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به انتقال قدرت از غرب به شرق، افزود: انقلاب اسلامی با کمک سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی موازنه قدرت را در جهان تغییر داده است.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه دشمن روی اختلاف افکنی و انشقاق قومی و مذهبی متمرکز شده است، گفت: دشمن با تفرقه افکنی، ایجاد شبهه، نفوذ و چند زبانی در کشور و جنگ ترکیبی و ادراکی دنبال اختلال در نظام اسلامی است.

جعفری با بیان اینکه دشمن دنبال توقف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: موفقیت‌های سپاه در همه عرصه‌ها پیش رونده و توقف ناپذیر است.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه عرصه جولان دشمن در کشور و منطقه تنگ شده است، گفت: به همت سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح، ایران اسلامی به یکی از امن ترین کشورها در جهان تبدیل شده است.

جعفری با بیان اینکه دستاوردهای سپاه در بعد نظامی و موشکی کم نظیر است، اضافه کرد: توانمندی‌های انقلاب اسلامی در بخش نظامی بواسطه سپاه و دیگر نیروهای مسلح دلیر و شجاع، ضریب بازدارندگی کشور را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به خدمات سپاه در حوزه محرومیت زدایی و خدمت به مردم، افزود: سپاه تلاش می‌کند غبار محرومیت را از کشور بزداید و در این راستا اقدامات مؤثری انجام داده است.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه محرومیت زدایی رویکرد مهم و راهبردی این نهاد انقلابی است، گفت: تلاش‌های سپاه در بخش راه، آب رسانی، ساخت مسکن محرومین و تأمین بسته‌های معیشتی برای افراد کمتر برخوردار ستودنی است.

وی با بیان اینکه سپاه نسبت به معیشت و اقتصاد مردم دغدغه مند است، افزود: تلاش سپاه در برگزاری رزمایش مواسات و تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی، ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال زایی و ارائه تسهیلات کم بهره بسیار پررنگ و اثربخش بوده است.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه تحقق تمدن نوین اسلامی با حذف اسرائیل رقم می‌خورد، گفت: نابودی اسرائیل و انزوای آمریکا دور از دسترس نیست بلکه در حال انجام است و باید این امر اتفاق بیافتد.

جعفری با بیان اینکه راز موفقیت سپاه ولایت پذیری و معنویت گرایی است، اضافه کرد: تبعیت از ولایت و رهبری بر پایه اصول و اعتقاد دینی، سپاه را مقتدر کرده است.